Keep going, it sounded great! People come inside, they be lookin’ like, "what’s that, bruh?"
Yo, I had walked up in the…
Yeah the chicken spot up in the city
Jersey City spot is right outside New York City
Where they’re tryna get a little cheaper, but it’s gritty
I was with my lil’ bitty, with my lil’ bitty
I was tryna go out, tryna be my own
Sometimes I don’t wanna have these fuckin’ people out here
Thinkin’ that I’m just a superstar, so well known
That I don’t know how to walk like people walked back in the days
In their shell toes
[?] change your ways, nigga, hell no
Anyways, we walked up in the chicken joint
And that girl tapped her man like
"Bae, that’s the boy that did that song, that one song
That "I be on that fuck shit," they sing along
The one our kids like, the one that niggas fight up in the club
Because it gets hype
And nigga stepped up on your Nikes, they ones
Them ones you just got yesterday, them new Air Force Ones
Them Fresh Wipes, you know you can’t even get the scuff up off them
[?] fuck up off you
Sometimes that shit [?] problems"
I was just tryna make music to make the people do it
I seen somebody gettin’ moved to my fuckin’ music
Moved [?] pain involved
But I was like I seen the pain, but just stay at home
The next song is gon’ make you feel like a ray of sun
The next song is gon’ make you think about your one
Even if you’re still lookin’ for that very one
You gon’ have this to know that [?] Tell Fatima that my sneaker that I paid too much from Neiman’s…
Gotta… gotta flow, gotta flow
Gotta go, gotta go
And my only first time puttin’ these mothafuckas on
I only have eyes on my clothes
I love my clothes like I love my girl that I hold close at night
I got so many clothes in there it’ll make you lose your mind
I got suitcases and suitcases and shoelaces upon shoelaces
Two options, but I keep the ones in
Blue faces, blue faces, I got…
I got Fear of God, I got Prada
I got Gucci on, I got Balenciaga, but they did me wrong
I’m waitin’ for I can get my discount on
I’m waitin’, man, I’m addicted to these clothes, dawg
I’m addicted to wearin’ ’em at my shows, dawg
Wearin’ ’em out every time I step out, wearin’ it
All times of the day, I be in the house fresh like
Why the fuck is he doin’ that shit? I got [?]
I got [?] in the front
I got new shit, got the Common Projects for the basic
I got rent on, I got all that shit, bitch I’m famous
I don’t know it though, I roll down the window like what’s up? You don’t know what happened next
Might be somethin’, ill happened
Grab out your phone and look at your fabrics
Them shits is good, your gold is glowin’, nigga, you got it
Them shits is good, your juice is glowin’, nigga, you got it
Dammit, bruh, dammit, bruh, dammit, bruh
Remember when I used to eat them made sandwiches
From my mama like it was lunch, made, lunch, made
I was at the shipyard [?]
I brush and roll, brush and roll
That brush and roll
12 dollars [?] 12 fucks, that’s right before the tax
You know that they ’bout to take 1/6th of that
Oh, Uncle Sam

I only have eyes for my clothes
I only have eyes for my fabrics
I only wear [?] clothes
Nigga you know I got it
I got the Fendi belt
I got the Gu… ooh, ooh
I got the Prada belt with the fur
I got the… yeah, yeah
I got that corduroy as well, yeah, yeah
With the little studs on the side
Studs in the front, what? [Intro]
Yo, what happened to this shit, ho?