6ix9ine – WONDO lyrics

Scott Storch
[Chorus: 6ix9ine]
Shorty, don’t clap-back on the dick (On the dick, hey!)
Don’t clap-back on the dick (On the dick)
Bitch, when I hit that, do a split (Hey!)
When I hit that, do a trick
Shorty, don’t clap-back on the dick (On the dick, hey!)
Don’t clap-back on the dick (On the dick)
Bitch, when I hit that, do a split (Hey)
When I hit that, do a trick
[Verse: 6ix9ine]
Know I keep a tool on me
I come in the room, I might have to move on ’em
Scope with a zoom, fuck around and boom, homie
I stay with a broom on me, better move, homie
‘Fore you in a tomb, on me
We gon’ bring the MACs out, we back out and spazz out
Yeah that’s a blackout, get dragged out and packed out
Yeah, my trap house, I call it the black house
We move the packs out, we gon’ blow the mags out
[Bridge: TrifeDrew]
All in, anybody that’ll do it (Hey!)
Everybody in the party getting stupid (Hey!)
All these thotties in the party, I ain’t choosing (Hey!)
I’m off the Henny and the chuck, I might lose it (Hey!)
[Chorus: 6ix9ine]
Shorty, don’t clap-back on the dick (On the dick, hey!)
Don’t clap-back on the dick (On the dick)
Bitch, when I hit that, do a split (Hey!)
When I hit that, do a trick
Shorty, don’t clap-back on the dick (On the dick, hey!)
Don’t clap-back on the dick (On the dick)
Bitch, when I hit that, do a split (Hey)
When I hit that, do a trick
[Outro: TrifeDrew]
DVDs, porno tapes
DVDs, porno tapes
DVDs, porno tapes
Do you beat your meat to a porno tape? Ayy
DVDs, DVDs, ayy, uh
DVDs, DVDs, ayy, uh, ay, wait, uh
DVDs, ayy
DVDs, DVDs, ayy

6ix9ine – TIC TOC lyrics

Yung Lan on the track
[Chorus: 6ix9ine]
Okay, tick tock, Audemars wrist watch
I keep a stick, I keep a big Glock
You get hit, I do not miss shots
I keep a stick, I tell her, “Kick rocks”
Okay, get rocks, wrist go drip, drop
I do not kiss, you making shit hot
You think I’m dumb, I ain’t no kid
Thought you was in love
You ain’t my bitch, nah
[Verse 1: Lil Baby]
She on my drip drop
She ain’t never went both ways, but I made them lip lock
Left her at the condo for days, she was at the tip top
Might as well throw away the key, I got the streets locked
I been drinkin’ all this lean, I know I need to stop
Hoppin’ out of stolen cars, and we shoot chops and opps
Two flooded out Rolexes, they don’t tick or tock
Lemme catch your lil’ shorty, she gettin’ picked apart
Everything up to par
[Verse 2: 6ix9ine]
I got them big rocks in my ear, nuggets
I got my whole team flooded
Saks Off Fifth, I’m with your bitch
She buying everything I wanted
She fly me out to Waikiki
LV all on her bikini
Take her money, go Houdini
I call her when I want eat-eat
On my feet, you see them CC’s
Neck and ears, you see them VV’s
On my jeans, you see them GG’s
Treat that bitch like she a fefe
Big body Benz, that’s beep-beep
Hit it in the back of the Jeep-Jeep
That bitch know she a freak-freak
And the pussy staying on leak-leak
[Chorus: 6ix9ine]
Okay, tick tock, Audemars wrist watch
I keep a stick, I keep a big Glock
You get hit, I do not miss shots
I keep a stick, I tell her, “Kick rocks”
Okay, get rocks, wrist go drip, drop
I do not kiss, you making shit hot
You think I’m dumb, I ain’t no kid
Thought you was in love
You ain’t my bitch, nah

6ix9ine – KANGA lyrics

Nigga it’s fucking-
[Interlude: TrifeDrew]
Yo, chill, chill, chill, chill, chill, woah, woah, woah
You cannot say that, bro, c’mon
[Chorus: 6ix9ine]
She want me, I ain’t want her, ooh
She want me to be her boo
You so silly, don’t get it confused
Now turn around, drop it low, pick it up, ooh
Big bank, we gettin’ paid over here
Broke niggas, go stand over there
Fake ass hoes, go meet ’em over there
Little booties, they matter over here
Now stop M-M-M-Murda
[Chorus: 6ix9ine]
She want me, I ain’t want her, ooh
She want me to be her boo
You so silly, don’t get it confused
Now turn around, drop it low, pick it up, ooh
Big bank, we gettin’ paid over here
Broke niggas, go stand over there
Fake ass hoes, go meet ’em over there
Little booties, they matter over here
Now stop
[Verse 1: 6ix9ine]
Wait a minute, now I’m back at it
Back at it like a mothafuckin’ crack addict
Sex addict, I’m a mothafuckin’ sex addict
Hit shorty from the back, got her back crackin’
Back crackin’, b-back crackin’
I love ho bitches, that’s my fuckin’ problem
Yeah, I like to fuck hoes, I got a fuckin’ problem
Bang, bang, bang and a chicken wing, bitch
Yeah, I know you love how I put it down, bitch
Drop down and pick your weave up, girl
Drop down and get your Eagle on, girl
Head downtown and pick the eaters up, girl
You know them chicken-heads eat it up, girl
[Chorus: 6ix9ine]
She want me, I ain’t want her, ooh
She want me to be her boo
You so silly, don’t get it confused
Now turn around, drop it low, pick it up, ooh
Big bank, we gettin’ paid over here
Broke niggas, go stand over there
Fake ass hoes, go meet ’em over there
Little booties, they matter over here
[Verse 2: Kanye West, 6ix9ine]
That pussy get wetter than yours
That head is better than yours
I flew her out so I could fuck on tour
Flew her back ’cause my girlfriend saw
They tried to say I wasn’t black no more
About as black as Macklemore
They don’t like me ’cause I’m Mexican
Sent me back, now I’m back again
Uh, just bought a piece of Fashion Nova
Your girlfriend look like a ogre
Nigga, fat bitches need love too
My fault, Ye, I wasn’t sober
Who the fuck gon’ listen to Ebro? How Ye? How, Sway? (Ebro)
All these niggas so emo
Fuck that nigga, I’m the mothafuckin’ shit
Another old nigga on a young nigga dick
N-N-Niggas tried to say that I was canceled (Canceled)
When I asked them questions, couldn’t answer
How Ye?

Los Unidades – E-Lo lyrics

And there’s nowhere I’d rather be
When they take with the one hand and with take the other
On the day all the hands go free
And the sun’s gonna shine on me
The suns gonna shine on me
O-lo-e-o-lo-lo-lo-lo-lo
And all the people go
O-lo-e-o-lo-lo-lo-lo-lo
Mama Maria, she would take my hand
Down to el Rio sol
Saying “oye for real hijo understand
Hands can hurt or heal so”
Tell all the people go
O-lo-e-o-lo-lo-lo-lo-lo
And all the people go
O-lo-e-o-lo-lo-lo-lo-lo
And all the people go
O-lo-e-o-lo-lo-lo-lo-lo
And all the people go
O-lo-e-o-lo-lo-lo-lo-lo
Free hands go
Mama Maria, she would take my hand
Down to the Rio and flow
Baxabana ogxam baxabana ngenoxoxo
Bexakwe yinuxba xaka
Tell all the people go
O-lo-e-o-lo-lo-lo-lo-lo
All the people go
O-lo-e-o-lo-lo-lo-lo-lo
Tell all the people go
O-lo-e-o-lo-lo-lo-lo-lo
And all the people go
O-lo-e-o-lo-lo-lo-lo-lo
Free hands go
And there’s nowhere I’d rather be
Gonna raise up one hand and raise the other
Hurt me outside, inside I’m free
And there’s no enemy
Everyone is my brother
When the truth comes to set me free
And we’re not going to fall in and out with each other
On the day all the hands go free
Then the sun’s gonna shine
And the sun’s gonna shine on me
Tell all the people go
O-lo-e-o-lo-lo-lo-lo-lo
And all the people go
O-lo-e-o-lo-lo-lo-lo-lo
Free hands go
And the sun’s gonna shine on me
And I know, one day I know
The sun’s gonna shine on me
Let my hands go free
Let my hands go free
Let my hands go free
The sun’s gonna shine on me
Let my hands go free
And all hands go free
When all hands go free
The sun’s gonna shine on me

6ix9ine – WAKA lyrics

Everybody runnin’ out the room
Boom! Why is bitches tryna play me? [Verse 1: A Boogie Wit Da Hoodie]
Catch an asthma attack, the way we pull up on ya
Put the pump to his chest, make a nigga cough up
You a bum and you stressed, and that’s why you lost her
Met a nigga from the X, niggas need to boss up
She gon’ eat, you want beef, but this ain’t no burger
All my songs on repeat, that’s what’s up, your word up
I was young with the heat, walkin’ ’round with burners
Wishin’ I could wish for anything like Timmy Turner
[Bridge: A Boogie Wit Da Hoodie]
Na-na-oh, nah-oh
Na-na-oh, nah-oh
Na-na-oh, nah-oh
[Chorus: A Boogie Wit Da Hoodie]
Why this bitch tryna play me? Are you crazy? Pocket rocket in my cargos, like the Navy
Put this Tommy to his brain, please, like he Brady
Heartbreakin’ on the daily, can you save me? Are you crazy? Everybody beggin’ “Don’t shoot”
Boom! Are you crazy? You a bum, are you dumb? Pocket rocket in my cargos, like the Navy
Put this Tommy to his brain, please, like he Brady
Heartbreakin’ on the daily, can you save me? Try me, I got this gun
Run, nigga, if I’m here, don’t come
Bitch, you was expectin’ for me to hit
That’s a dub, I know you put a hole in that shit
[Verse 3: A Boogie Wit Da Hoodie]
Sawed off in the damn drawer
Got the .30 in my drawers, gotta hold my pants up
Only time she ever call is for the banana
I don’t even check my call log, I don’t answer
[Chorus: A Boogie Wit Da Hoodie]
Why this bitch tryna play me? Is she crazy? I can’t let her have my baby, you not my baby
I can’t let her have my baby, I’m actin’ shady
Heartbreaking on the daily, can you save me? [Verse 2: 6ix9ine]
Y’all gotta move, give me some room, I’m ’bout to shoot
Boom! [Verse 4: 6ix9ine]
Why this bitch tryna play me? That bitch know I’m number one, like Tracy McGrady
Know I got this .380, it’s on safety
I know all these niggas hate me, won’t let it faze me
Fuck nigga
[Verse 5: A Boogie Wit Da Hoodie]
I’ma swerve in the Maybach, I’ma do some damage
Niggas sit the fuck down if you don’t understand us
I heard niggas talkin’ ’bout they gon’ run down on us
Pull up windows down in the fuckin’ Lamb’ truck
[Outro: A Boogie Wit Da Hoodie]
Na-na-na-na-na-na-na
Na-na-na-na-na-na-na
Na-na-na-na-na-na-na
Na-na-na-na-na-na-na, yeah
Scott Storch Nigga, who the fuck asked you?

Token – Treehouse Lyrics

[Intro]
Do it
Yeah
Ay
[Verse 1]
Tell a motherfucker, “Hey, Hi, How you doin’?” Everybody move it
I’ve been this way since student
Pardon my French, I’m fluent (Bonjour)
Can’t sitcom like Seinfeld that boy always moving (Jerry, Jerry)
Every time I’m in the booth I get better, I call it a room for improvement
Ay
Still not in my prime but I beat on my chest like a primate
At your neck like violin but I’m not violent if I got something to violate
I need a mom with at least two kids, can’t be with a girl that is my age
Too dumb when I tell her I love her ’cause I really don’t wanna know how a lie taste (Ay!)
[Chorus]
God on speed dial, devil on rebound, take a little seat now (Said take a seat)
You getting kicked out the house if you ask me to freestyle (I don’t [freak?])
Token in the building and you’re lucky if I let you in the tree house (Tree, Tree, Tree, Ay)
God on speed dial, devil on rebound, take a little seat now (Woah)
God on speed dial, devil on rebound, take a little seat now (Said take a seat)
You getting kicked out the house if you ask me to freestyle (I don’t [freak?])
Token in the building and you’re lucky if I let you in the tree house (Tree, Tree, Tree, Ay)
God on speed dial, devil on rebound, take a little seat now
[Verse 2]
Just for fun, took a break but I’m not done
Why you think I don’t bite my tongue? About a G
Money on my head, that is not a bounty
Baby what’s a consequence, what’s a penalty
I decide those, I’m the fuckin’ referee (I’m the fuckin’ referee)
Airplane mode, can’t get to me (No)
Check my phone, who textin’ me? I got
[Chorus]
God on speed dial, devil on rebound, take a little seat now (Take a seat, take a seat)
You getting kicked out the house if you ask me to freestyle (I don’t [freak?])
Token in the building and you’re lucky if I let you in the tree house (Tree, Tree, Tree, Ay)
God on speed dial, devil on rebound, take a little seat now
[Outro]
Take a seat (How?)
Who’d he cost? Me? Massachusetts, where the fuck I’m from
Ya’ll know whats to come, they think that boy young and dumb
Hold up, please don’t jump the gun, ’cause that shit pop like bubblegum (Pop, Pop)
I got a couple desires I shouldn’t be fiddling with (Fiddle, Fiddle)
I am not single unless it is double or triple the chick
Pull up with a hoodie all black with a fully-automat, with a rat in the middle of it
I get ’em shakin’ and stutterin’, this ain’t a riddle it’s Ritalin kid like that
Hit ’em with the curve like that (Like that)
Doctor Seuss my rap, I’m silly with the words like that
Sleep upside down like bat (Fly)
I’m flippin’ every bird like that (Flip)
This is like a holiday but I don’t owe you anything, so why you sitting on my lap? Uh, Bitch, get off my sack
[Chorus]
God on speed dial, devil on rebound, take a little seat now (Said take a seat)
You getting kicked out the house if you ask me to freestyle (I don’t [freak?])
Token in the building and you’re lucky if I let you in the tree house (Tree, Tree, Tree, Ay)
God on speed dial, devil on rebound, take a little seat now (Woah)
God on speed dial, devil on rebound, take a little seat now (Said take a seat)
You getting kicked out the house if you ask me to freestyle (I don’t [freak?])
Token in the building and you’re lucky if I let you in the tree house (Tree, Tree, Tree, Ay)
God on speed dial, devil on rebound, take a little seat now
[Verse 3]
Ay
Hotel to the show, show to the lobby, and it all started from a hobby
Worked for myself, only got a colleague
It’s Woodstock when I stack my bands
Young bandwagon, they pounce on me
Cash register when they count on me
Baby look at all the people surrounding me, pay ’em just to look out for me, maybe they’ll be a salary, I’m on top of the balcony, how you look down on me?

6ix9ine – NUTS Lyrics

[Hook, Lil Uzi Vert]
My dough nuts, yeah my Kreme too Krispy, you can’t kiss me, lick me
Asian bitch playin’ with my balls, so I call her Misty
I fucked Trixie, then I made a wish, then saw Icky Vicky
I’m not Mixy, you niggas too iffy, my Glock got a stiffy
[Verse, 6ix9ine]
All that talking, boy, stop (boy stop)
Heard you dancing, boy, stop (boy stop)
Need a lesson, boy, stop (boy stop)
Ain’t no missing, boy, stop (boy stop)
With that popping, boy, stop (boy stop)
I know what’s cracking, boy, stop (boy stop)
What you jacking? Boy, stop (boy stop)
All that talking that you doing gon’ get your boy shot (grrah, grrah)
All them hollows in his chest gon’ make his heart stop (blaow)
With that 30 in your face, like, “what’s in your spot?” (grr, grr)
Run that bitch, run that cash, fuck with us, you cannot (fucker, fucker)
[Hook, Lil Uzi Vert]
My dough nuts, yeah my Kreme too Krispy, you can’t kiss me, lick me
Asian bitch playin’ with my balls, so I call her Misty
I fucked Trixie, then I made a wish, then saw Icky Vicky
I’m not Mixy, you niggas too iffy, my Glock got a stiffy Boy, stop (boy stop)
What you saying?

Zayn – Rainberry lyrics

Rainberry, please
You think I’m on my knees
But don’t you worry
I know what you don’t know
Don’t even start
The truth won’t break my heart
No, don’t you worry
I already know
Too many bones inside your closet
You thought you’ve buried deep
But they never let me get a minute of peace
How do you sleep? Before I go too far
Said, Rainberry
Is there somebody else
Somebody else now? Before I go too far
Said, Rainberry
Is there somebody else
Somebody else now? Tell me what’s going on? Ooh
Rainberry
Falling on your blood-red lips
Why are your eyes heavy? Ooh
Rainberry
Falling on your blood-red lips
Why are your eyes heavy? Is there somebody else you miss? Dry your eyes
‘Cause it won’t work this time
I already dried mine
And I’m not drying yours
Go wash your hands
But you can’t change the past
Ghost stories ain’t cheap now
You don’t mean it I’m sure
Too many bones inside your closet
You thought you’ve buried deep
But they never let me get a minute of peace
How do you sleep? Tell me what’s going on? Is there somebody else you miss? Ooh
Rainberry
Falling on your blood-red lips
Why are your eyes heavy? Before I go too far
Said, Rainberry
Is there somebody else
Somebody else now? Tell me what’s going on? Is there somebody else you miss? Rainberry…
Rainberry…
Rainberry, please…
Rainberry…
Too many bones inside your closet
You thought you’ve buried deep
But they never let me get a minute of peace
How do you sleep?

MISSIO – Kamikazee (Stripped) Lyrics

[Verse 1]
I am a kamikaze, I am so freaky
Freakier than a bayonet set on fire
That’s desire
I am a kamikaze, I am so easy
Easier than a bomber in the third world war
That’s for sure
[Pre-Chorus]
I shouldn’t want it, but I want it
And it’s killing my black soul
[Chorus]
I want money and power
And champagne and fame
I want money and power
My black heart’s to blame
I want money and power
And champagne and fame
I want money and power
My black heart’s to blame
[Verse 2]
I am a kamikaze, I am so guilty
Guiltier than a liquored-up mistress who runs to you
I am a kamikaze, I am so lonely
Lonelier than a patriarch labeled liar
Crushed empire
[Pre-Chorus]
I shouldn’t want it, but I want it
And it’s killing my black soul
[Chorus]
I want money and power
And champagne and fame
I want money and power
My black heart’s to blame
I want money and power
And champagne and fame
I want money and power
My black heart’s to blame
Money and power
Money and that power
Yes, I want money and power
And champagne and fame
I want money and power
My black heart’s to blame
[Outro]
I want money and I want power
I want money and I want power

Rita Ora – Cashmere lyrics

Yeah, yeah, yeah
City lights, blurry face
Been missing the feeling, the mistakes
Took a walk, fast pace
Shoes off, only four blocks to your place
[Pre Chorus 1]
Had to climb through the window ’cause you lost your key
Getting high with the lights low, had a few more drinks
And the next thing we know, your lips on me
Put it on so you can take it off of me
Cashmere, left it lying by your bed
It’s the colour red, how could I forget? So what? Yeah I did it on purpose
Cashmere, left it lying by your bed
I knew when I left I’d see you again
Yeah, yeah, yeah
Yeah (cashmere), yeah (cashmere), yeah
Cashmere, left it lying by your bed
It’s the colour red, how could I forget? So what? Yeah I did it on purpose
Cashmere, left it lying by your bed
I knew when I left I’d see you again
Yeah, yeah, yeah
Left a mark on my neck
But I don’t mind and I don’t try to hide it
You woke me up on your chest
And tonight let’s do it all again
[Pre Chorus 2]
We’ll climb through the window, you can lose your key
Getting high with the lights low, had a few more drinks
And the next thing we know, your lips on me
Put it on so you can take it off of me
Cashmere, left it lying by your bed
It’s the colour red, how could I forget? Cashmere, last night we made such a mess
I knew when I left I’d see you again
So what if I did it on purpose? Cashmere (cashmere), last night we made such a mess
I knew when I left I’d see you again Cashmere, last night we made such a mess
I knew when I left I’d see you again
So what if I did it on purpose?

RiFF RAFF – Batman Freestyle Lyrics

What’s the business hoe? Did in on the south
Did it on the east
Got pants with a crease
Starch down my knees
Got my niece looking good in the preschool
I’m going to do the fool in the damn high school
On top of the roof
Blowing on a KOOL
I’m a two timer
I done came down watch my car with the primer
Maybe with the candy
Hoes can’t stand me
Screens down watching Bambi
Watching what? Eishenhower
Im going to come down
Throw you off a water tower
What you going to do? Probably was surprised
With infrareds in your eyes
Maybe if you blew
Grab your visine
Starch down clean
Riff Raff looking mean
Looking like a pitbull
Maybe blue nose
I’m going to pop trunk on
Fucking Pluto Leave you at an angle
I’m going to come down like a damn Kurt Angle
In Bermuda Triangle, I done got lost
Pop me an X pill
Wood wheel toss
Laws pull me over
I ain’t even sober
I done three wheeled through the Clover
With the boy Lil Flip
Diamonds on my lip
I ain’t going to trip
I ain’t going to hate
I done came down with ice caused frost bite
I done caused a storm
In Desert Storm
When I swung my charm
Set off car alarms
It was with Saddam
Saddam Hussein
Broke them boys off
Let the fifth hang, swang
Let it swang? Brain done expanded
Rims are gigantic
Where that boy Danny
Danny what? Taylor
Danny what? Just 529ing
That’s what I’m doing
I done popped my trunk and three wheeled through ancient ruins
What you going to do? Mario
Mario Andretti no? Brandi
That’s Moesha
Back in high school fucked a teacher on the bleacher
I done drunk white
I done drunk stereo
I’m going to three wheel with the boy what? Freestyle H
Bitch Stop Hating
In ain’t nothing
Popped up two times
Down to? Drank up a tank
Broke them boys off
Automatic car crank
Big dog bank
Two times I’m going to shine
Rise up and shine
I’m going to bump, I’m going to grind
Riding on the north side
Grind through the south
Wood wheel toss
Tooth star house in mouth? Hawk
I done three wheeled with that boy Marshall Faulk
I’m going to go blind
Because of my diamonds
Broke a? Stay showing up in Alabama
Maybe hit the ‘Gram
Freestyle was outstanding
Call my yellow companion
Bitches looking good
Might molest the wood
Three whips through the woods with the? I done made my? Put a band-aid on your face like Nelly
R Kelly, I’m going to piss on the scene
I done drunk lean
Codeine fiend
I be on the damn scene
I be looking good when I swang through the piece
Let the boys know I done ate a piece of pizza
With the bitch Mona Lisa
Call up Julius Ceasar
That’s what I did
After?

Queen – A Kind of Magic Lyrics

It’s a kind of magic
There can be only one
This rage that lasts a thousand years
Will soon be done
[Verse 2]
This flame that burns inside of me
I’m hearing secret harmonies
It’s a kind of magic
The bell that rings inside your mind
Is challenging the doors of time
[Bridge]
It’s a kind of magic
It’s a kind of magic
[Chorus]
This rage that lasts a thousand years
Will soon be, will soon be, will soon be done
This is (this is) a kind (a kind) of magic
There can be only one, one, one one
This rage that lasts a thousand years
Will soon be done, done
[Outro]
Magic, it’s a kind of magic
It’s a kind of magic
Magic, magic, magic, magic
Magic, ha-ha-ha-ha, it’s magic
Ha-ha
Yeah, yeah
Whoo
It’s a kind of magic [Intro]
It’s a kind of magic
It’s a kind of magic
A kind of magic, no way
[Verse 1]
One dream, one soul, one prize, one goal
One golden glance of what should be
It’s a kind of magic
One shaft of light that shows the way
No mortal man can win this day
It’s a kind of magic
The bell that rings inside your mind
Is challenging the doors of time
It’s a kind of magic
[Pre-Chorus]
The waiting seems eternity
The day will dawn of sanity
Ooh, ooh, ooh, ooh
[Chorus]
Is this a kind of magic?

Hillsong UNITED – Highlands Lyrics

[Verse 1]
O how high would I climb mountains
If the mountains were where You hide
O how far I’d scale the valleys
If You graced the other side
O how long have I chased rivers
From lowly seas to where they rise
Against the rush of grace descending
From the source of its supply
Cause in the highlands and the heartache
You’re neither more or less inclined
I would search and stop at nothing
You’re just not that hard to find
[Pre-Chorus]
O how far beneath Your glory
Does Your kindness extend the path
From where your feet rest of the sunrise
To where You sweep the sinner’s past
[Chorus]
So I will praise You on the mountain
And I will praise you when the mountain’s in my way
You’re the summit where my feet are
So I will praise You in the valleys all the same
No less God within the shadows
No less faithful when the night leads me astray
You’re the Heaven where my heart is
In the highlands and the heartache all the same
[Verse 2]
O how high would I climb mountains
If you reserved your heart to the heights
But you carved a river through our lowlands
‘Cross canyons far too deep and wide
O how fast would you come running
If just to shadow me through the night
Trace my steps through all my failures
And walk me out the other side
For who could dare ascend that mountain
That valleyed hill called calvary
But for the One I call Good Shepherd
Who like a lamb was slain for me
[Chorus]
So I will praise You on the mountain
And I will praise you when the mountain’s in my way
You’re the summit where my feet are
So I will praise You in the valleys all the same
No less God within the shadows
No less faithful when the night leads me astray
You’re the Heaven where my heart is
In the highlands and the heartache all the same
In the highlands and the heartache all the same
[Bridge]
Whatever I walk through
Wherever I am
Your Name can move mountains
Wherever I stand
And if ever I walk through
The valley of death
I’ll sing through the shadows
My song of ascent
Whatever I walk through
Wherever I am
Your Name can move mountains
Wherever I stand
And if ever I walk through
The valley of death
I’ll sing through the shadows
My song of ascent
My song of ascent
[Verse 3]
From the gravest of all valleys
Come the pastures we call grace
A mighty river flowing upwards
From a deep but empty grave
[Chorus]
So I will praise You on the mountain
And I will praise you when the mountain’s in my way
You’re the summit where my feet are
So I will praise You in the valleys all the same
No less God within the shadows
No less faithful when the night leads me astray
You’re the Heaven where my heart is
In the highlands and the heartache all the same
In the highlands and the heartache all the same
So I will praise You on the mountain
And I will praise you when the mountain’s in my way
You’re the summit where my feet are
So I will praise You in the valleys all the same
No less God within the shadows
No less faithful when the night leads me astray
You’re the Heaven where my heart is
In the highlands and the heartache all the same

6ix9ine – MAMA lyrics

[Intro: 6ix9ine & Baka Not Nice]
Uh
Murda on the beat so it’s not nice! [Chorus: 6ix9ine]
Tiki Taki, Spanish mami, she a hot tamale (Hot)
Make her spend that money, dummy, go retarded for me (Pop it)
Pop it, pop it, she get started, she won’t ever stop it
Little thottie, got her rowdy, choosing everybody
[Verse 1: 6ix9ine]
Splish, splash, Apple Bottoms make that ass fat
She got that wet wet, got me blowing through this whole bag (bag)
She got Bs, spend some cheese, now they double Ds
Thought I had to free, kick her out, my mama coming home at three
Ho thicker (Thicker, thicker), thicker than a fuckin’ Snicker
Drug dealer, professional pot whipper
In the winter, buy your ho a chinchilla (Grrr)
I just bought my bitch them Kylie Jenner lip fillers
[Verse 2: Kanye West]
Man, oh my god
She Instagram famous but she can’t keep a job (Ooh)
Man, oh my god
Swipe her 30-inch weave on her sugar daddy car (Ooh)
Man, oh my god
Her doctor got her busting out her motherfuckin’ bra (Mmm)
Man, oh my god
She Uber to a nigga with no car (Car car car)
Talking about the relish, I do not embellish
Jacket got wings, True’s got propellers
Gave all my old Margielas, to my boy Marcellas
Pulled up with no laces, had the whole block jealous
Oh, Jesus Christ, I don’t need advice
Wild nigga life, tell ’em read my rights
Man it hot tonight, look out with my ice
15 in the game, baby girl, I got stripes (man)
[Bridge: Nicki Minaj]
Ka-Ka-Kanye dress me up like a doll
Then I hit 6ix9ine, tell him give me the ball
Bitch, this the dream team, magic as I recall
Whole squad on point, bunch of Chris Pauls (Chris Pauls)
[Verse 3: Nicki Minaj]
I was out in Spain rockin’ a Medusa head
I ain’t never have to give a rap producer head
If I do though, I’ma write a book like Supahead
This ain’t wonder that I’m making, this that super bread
Splish, splash, fuck him in a hurry, quick fast
Still a pink wig, thick ass, whiplash
Got him cummin’, cummin’, Roger over dispatch
Said my box is the best, he met his match
I got all these bitches wantin’ to be Barbie dolls
Barbie dreamhouse, pink and purple marble walls
Pull-Pull up in that Barbie ‘Rari, finna bury y’all
She threw dirt on my name ended up at her own burial
[Bridge: Nicki Minaj]
Kanye dress me up like a doll
Then I hit 6ix9ine, tell him give me the ball
Bitch, this the dream team, magic as I recall
Whole squad on point, bunch of Chris Pauls
Ka-Ka-Kanye dress me up like a doll
Then I hit 6ix9ine, tell him give me the ball
Bitch, this the dream team, Fif’ is on call
Whole squad on point, bunch of Chris Pauls (Chris Pauls)
[Chorus: 6ix9ine]
Tiki Taki, Spanish mami, she a hot tamale (Hot)
Make her spend that money, dummy, go retarded for me (Pop it)
Pop it, pop it, she get started, she won’t ever stop it
Little thottie, got her rowdy, choosing everybody

Young Thug – Far Away Lyrics

[Intro]
Celine glasses
Gucci red flag, ya dig
Uh
Aye let this mother fucka breathe before I even goddamn start you know what i’m saying? It’s mother fuckin’ dripset
Yeah
[Chorus]
Aye
Let’s go far away, shit we living it up girl
I passed off a highway, imma leave the shade and come fuck up your world
We can go far away, we can go far away
We going far away, we living it up girl
I’m getting high all day, oh-woah-oh-oh-oh
Fuck yeah, fuck yeah oh-woah-yeah-yeah-yeah
[Verse 1]
Preaching to you like Creflo Dollar, and I like it when we sex oh yeah yeah (aye)
Make them bitches break they neck, yeah watch us
I got ten watches with me, yeah watches
I’m rolling off a jump man over y’all I got money old money, old banks, where I go to yeah
Got the three tone Patek it’s a one of one (huh)
Yeah that’s my son i’m a real one (goddamn)
I’m drinking this dirty, the top autovert yeah, they reading the verdict
Heart hurt me the nurse say
I heard that you raw dog, yeah
You burning the worst sages
I heard that she slobbed all yeah
Now she with your brodie, yeah
That front of the Cover girl
You fucking on all her friends
Your pockets on fat abscess
You fucking, she on your neck
Don’t call her she might go sick
And she got that lock like a pick, and you think this is
[Chorus]
Let’s go far away, shit we living it up girl
I passed off a highway, imma leave the shade and come fuck up your world
We can go far away, we can go far away
We going far away, we living it up girl
I’m getting high all day, oh-woah-oh-oh-oh
Fuck yeah, fuck yeah oh-woah-yeah-yeah-yeah
[Verse 2]
Choppin down a bitch yeah, like you choppin down a brick yeah
Split with your clique yeah, gonna split it with your clique yeah
Lick a lil clit yeah, gonna kiss a little clit yeah
Kiss her titties don’t kiss her lips, don’t come around with that trick shit
If you see the house i’m in, i’m always like Terry (it’s mine)
Tall bitch and she black like a berry
February birthday, boy you scary (ha)
Draped up in all white like the tooth fairy, yeah (got wings too)
Got a brand new machete, yeah
Stab him up and leave that shit dirty, yeah
I was taught to fight for it if it’s worth it, yeah
And I can’t hang with them boys, they discouraged, yeah
These niggas don’t wanna die
These niggas scared of life (they scared of life)
Catch em’ like they running wild (running wild)
Shoot em’ like hurry’n’die
She did it right, she did it right (ouu she did it right)
She like a Heaven in the sky (angel)
Flood her down with some prizes (flood her with some prizes)
Them the three steps before you wife her
[Chorus]
Let’s go far away, shit we living it up girl
I passed off a highway, imma leave the shade and come fuck up your world
We can go far away, we can go far away
We going far away, we living it up girl
I’m getting high all day, oh-woah-oh-oh-oh
Fuck yeah, fuck yeah oh-woah-yeah-yeah-yeah