Carly Rae Jepsen – No Drug Like Me Lyrics

[Verse 1]
Take me to the limit, hold me down there
You say you love me but you wouldn’t dare-are
You’re tryna make it easy, you know that I care
You say you love me but you wouldn’t dare-are
[Pre-Chorus]
Oh, starry eyes, blurry eyes
Feeling so intoxicated
Worried eyes, I’m open wide
Take me so up and down
[Chorus]
And if you make me feel in love then I’ll blossom for you
If you make me open up I’ll tell only the truth
When your mouth is running dry
Your head high, hold on baby
You ain’t tried no drug like me
And if you make me feel in love then I’ll blossom for you
If you make me open up I’ll tell only the truth
When your mouth is running dry
Keep head high, hold on baby
You ain’t tried no drug like me
[Verse 2]
I can see you spinning around in your head (There’s a little ghost of us)
A little history of us in there (Oh)
And now we’ve finally got to the safe other side (Something’s coming over us)
Why would we risk it for another try? (Another try, come alive)
[Pre-Chorus]
Oh, starry eyes, blurry eyes
Feeling so intoxicated
Worried eyes, I’m open wide
Take me so up and down
[Chorus]
And if you make me feel in love then I’ll blossom for you
If you make me open up I’ll tell only the truth
When your mouth is running dry
Your head high, hold on baby
You ain’t tried no drug like me
And if you make me feel in love then I’ll blossom for you
If you make me open up I’ll tell only the truth
When your mouth is running dry
Keep head high, hold on baby
You ain’t tried no drug like me
[Bridge]
(You ain’t tried no drug like me)
Oh, starry eyes, blurry eyes
Feeling so intoxicated
Worried eyes, I’m open wide
Take me so up and down
[Chorus]
And if you make me feel in love then I’ll blossom for you (All for you)
If you make me open up I’ll tell only the truth (All for you)
When your mouth is running dry
Your head high, hold on baby
You ain’t tried no drug like me
And if you make me feel in love then I’ll blossom for you (All for you)
If you make me open up I’ll tell only the truth (All for you)
When your mouth is running dry
Keep head high, hold on baby
You ain’t tried no drug like me

Billie Eilish – you don’t get me high anymore Lyrics

I wonder how far down it is
[Chorus: Billie Eilish & FINNEAS, Billie Eilish]
Nothing is fun
Not like before
You don’t get me high anymore
Used to take one
Now it takes four
You don’t get me high anymore
You don’t get me high anymore
You don’t get me high anymore [Verse 1: Billie Eilish, Billie Eilish & FINNEAS]
I don’t like stayin’ at home
When the moon is bleeding red
Woke up stoned in the backseat
From a dream where my teeth fell out of my head
Cut it up, cut it up, yeah
Everybody’s on something here
My godsend chemical best friend
Skeleton whispering in my ear
[Pre-Chorus: Billie Eilish & FINNEAS]
Walk with me to the end
Stare with me into the abyss
Do you feel like letting go? I wonder how far down it is
[Chorus: Billie Eilish, Billie Eilish & FINNEAS]
Nothing is fun
Not like before
You don’t get me high anymore
Used to take one
Now it takes four
You don’t get me high anymore
[Verse 2, Billie Eilish, Billie Eilish & FINNEAS]]
Runnin’ through emergency rooms
Spinning wheels and ceiling fans
My handshake, cellophane, landscape
Mannequin fakin’ it the best that I can
Cadillac, Cadillac red
No hands on the steering wheel
I’m crashing this save-a-ho puppet show
UFO obliterate the way I feel
[Pre-Chorus: Billie Eilish & FINNEAS]
Walk with me to the end
Stare with me into the abyss
Do you feel like letting go?

Cavetown – Self Control Lyrics

I’ll be the boyfriend in your wet dreams tonight
Noses on a rare, little virgin wears the white
You cut your hair but you used to live a blinded life
Wish I was there, wish we’d grown up on the same advice
And our time was right
Keep a place for me, for me
I’ll sleep between y’all, it’s nothing
It’s nothing, it’s nothing
Keep a place for me, for me
Now and then you miss it, sounds make you cry
Some nights you dance with tears in your eyes
I came to visit cause you see me like a UFO
That’s like never cause I made you use your self control
And you made me lose my self control, my self control
Keep a place for me, for me
I’ll sleep between y’all, it’s nothing
Keep a place for me
It’s nothing, it’s nothing
It’s nothing, it’s nothing
I, I, I
Know you gotta leave, leave, leave
Take down some summer time
Give up, just tonight, night, night
I, I, I
Know you got someone comin’
You’re spitting game, oh you got it
I, I, I
Know you gotta leave, leave, leave
Take down some summer time
Give up, just tonight, night, night
I, I, I
Know you got someone comin’
You’re spitting game, oh you got it
(Nobody else, nobody else)
I, I, I
Know you gotta leave, leave, leave
Take down some summer time
Give up, just tonight, night, night
I, I, I
Know you got someone comin’
You’re spitting game, oh you got it

Carly Rae Jepsen – Now That I Found You Lyrics

It came without a warning
And in the nighttime, you tell me your whole life
You and me get too real but all I feel is alright
[Pre-Chorus]
My heart’s a secret, mmm
I think I’m coming alive, yeah
I think I’m coming alive with you
Tell me you’ll keep it, mmm
I think I’m coming alive, yeah
I come alive with you
[Chorus]
Don’t give it up, don’t say it hurts
‘Cause there’s nothing like this feeling, baby
Now that I found you
I want it all
No, there’s nothing like this feeling, baby
Now that I found you
Now that I found you
Now that I found you
[Verse 2]
Give me the words I want, baby, just say it
You know me way too well to keep it complicated
I don’t wanna hide my love
I don’t wanna waste it (I don’t wanna waste it)
But I can’t deny the moment when I taste it
[Pre-Chorus]
My heart’s a secret, mmm
I think I’m coming alive, yeah
I think I’m coming alive with you
Tell me you’ll keep it, mmm
I think I’m coming alive, yeah
I come alive with you
[Chorus]
Don’t give it up (Don’t give it up)
Don’t say it hurts (Don’t say it hurts)
‘Cause there’s nothing like this feeling, baby
Now that I found you
I want it all (I want it all)
No, there’s nothing like this feeling, baby
Now that I found you
Now that I found you
Now that I found you
[Bridge]
Thought it was impossible
It’s just like a miracle
Say nothing’s impossible now
Now that I found, now that I found you
Now that I found, now that I found you
[Chorus]
Don’t say it hurts (Don’t say it hurts)
‘Cause there’s nothing like this feeling, baby
Now that I found you
I want it all (I want it all)
No, there’s nothing like this feeling, baby
Now that I found you (Oh)
Now that I found you
Now that I found you (Oh)
Now that I found you
Now that I found you [Verse 1]
Waking up next to you every morning
How did we get this far?

The Cranberries – The Pressure Lyrics

[Verse 1]
When I see your face
All of my worries dissipate from me
Dissipate from me
When I see your face
All of my worries dissipate from me
Disintegrate
[Chorus]
When I was feeling the pressure
You know I feel under pressure
When I was feeling the pressure
You made me feel so much better
[Verse 2]
Sometimes I wake up in a bedroom
Walking into many brick walls
So many brick walls
So many brick walls
Sometimes I wake up in a bedroom
Sometimes I just stare into space
How big is this place? [Chorus]
Cause I’m feeling the pressure
You know I feel under the pressure
When I was feeling the pressure
You made me feel so much better
Cause I’m feeling the pressure
You know I feel under pressure
When I’m feeling the pressure
You made me feel so much better
[Outro]
I see your face all of my worries dissipate from me
Dissipate How big is this place?

Harmonize – Show me what you got Lyrics

If never see you, No go sleep oh
I swear to God your body nice
Napenda nikuone kila siku oh
Asubuhi, Mchana mpaka night
If never see you, No go sleep
I swear to God your body nice
Napenda nikuone kila siku ooh
[Chorus; Harmonize & Yemi Alade]
Show me what you got
Show me what you got
Body Ooh Body Ooh, Body Ooh Body Ooh
Show me what you got
Say yo Body Ooh Body Ooh, Body Ooh Body Ooh
Show me what you got
Baby Bebe oooh
[Verse 2; Yemi Alade]
Mmmh, Yemi Alade
Mi a no de kiss a no de tell oooh, Mi a no de dream Come drive
Na why i take uber come your side ooh, Odi de do me like say a hi
Billions Billion, Billion Billions, Making my money in billions
Billion Billions, Billion Billions, Free to give you loving girl onto
Plenty plenty plenty plenty, Plenty guys de follow me ooh
This your love he gets me gets me, He gets me like he meant to fit oh
[Pre-Chorus]
If never see you, No go sleep Ooh (Choko)
I swear to God your body nice
Napenda nikuone kila siku Ooh (Choko)
Asubuhi, Mchana mpaka night
If never see you, No go sleep
I swear to God your body nice (TingLing)
Napenda nikuone kila siku Ooh
[Chorus; Harmonize & Yemi Alade]
Show me what you got
Body Ooh Body Ooh, Body Ooh Body Ooh
Show me what you got
Say yo Body Ooh Body Ooh, Body Ooh Body Ooh
Show me what you got
Body Ooh Body Ooh, Body Ooh Body Ooh
Show me what you got
Say yo Body Ooh Body Ooh, Body Ooh Body Ooh
[Hook; Yemi Alade]
Come to take me (????) from the (???) part
Why you got to drive when i got a lot
Boy yo gonna park where i got a lot (I got a lot)
I got a lot ( I got a lot)
Said I got a lot
Aaaaaaaaaaah Body oooh body ooh, Body ooh body ooh (KONDE BOY)
Say yo Body Ooh Body Oooh, Body Ooh Body Oooh
[Verse 1; Harmonize]
I like her simple style, Na macho ka umemeza kungu
And your dimples when you smile, Inama nipachike rungu
Ila ficha mbali kitumbua , Wasijeweka michanga
Tena wakaanza kukusumbua, Kesho ukawa danga
[Pre-Chorus]
Iiih..

Tyga – Tyga Freestyle | L.A. Leakers Freestyle #073 Lyrics

And I make them bitches flock to me like A.S.A.P
And I had to Amber Rose the top of the Maybach
AE, why they hate that? I could make the same song, bitches still play that
Run around saying that you made me, why you say that? [Verse]
Nigga, call me a G.O.A.T., don’t call it a comeback
Seven million records, nine months, where Soulja at? Time is money, can’t let a broke bitch waste that
In L.A., them niggas be famous for a day
I don’t chase clout, I just pull in Chase Bank
I got taste kush indica, the shit so stank
A nigga sent me a song, thought that shit was a prank
And I mean it in a bad way
And your bitch hit me up every Saturday
And I’m busy with your friend, try another day, uh
I start my own wave then I ride the wave
Baby don’t be sassy, nothin’ don’t pass me
Diamond cross, baptist, pray to me, marry me
A non-superficial thing, can’t wait ’til we meet
Hunnid large for the verse, I done did three this week
Hot nigga, so close but he still out of reach
I pray the Lord my soul to keep, uh
Do what thou wilt, what you think? Platinum first day, the album on creep
[Outro]
Motherfucker
Said the album on creep
Yeah, LA leak, let that flow sink
Yeah, let that beat breath
Goddamn Thotiana do it on her knees, yeah Where the Bay at?

Lil Wayne – Love Of My Life Lyrics

[Intro: Lil’ wayne]
Weezy Baby, T-Streets
Sqadfizzle in yo back
Fee-fizzle where we at
Love of my life listen…
[Verse 1: Lil Wayne]
I met her when i was a young bo’
Took her home rolled her up and got my puff on
And then my lungs withdrawn
And then after follow my heart
This is only tha start
Went out and bought my baby at tha start of my day
Sometimes i wanna knoe if she was here
What my father would say
Keep smoking, t.streets what you smokn on? Cuz me im rollin up that green pokemon
And you be supa loaded of tha dro im on
And you see i can’t see wit my eyes open, dawg
Weezy wee fo’ yall
Pleez let tha drama hol off
Light it up, ’03 smoke DAWG
[Chorus: Lil Wayne]
Girl…you…knoe…you…rock…my…world…and
You…be…pur…ple…green…and…o…range
We…won’t…stop…un…til…tha…roach…is
Gone yeaaa gone yeaaaa gone yeaaaaa haha
[Verse 2:T.Streets]
I picked her up when i was jus a kid
Really i fucked her befo all of my friends
Really i blows off tha dro and heineken silly
Im t.strizzy streets is tha name they give me
Baby girl git lifted witcha boy
Top lifted off tha car
Hot shit in my cigar mama
It dont stink, its not fit fa my cigar potna
I mosh pit in my cigar potna
Green grass got me feelin clean as glass im bright
Tha bitch mary jane thats tha love of my life
[Verse 3: Lil’ wayne]
Yea i second that man, i second that i say
Tha bitch mary jane thats tha love of my life
Man yall knoe how i met her
I cop her from tha homie in letters
Oz’s nigga i got chedda
I dont smoke trees i smoke tha tree
No bullshit you gotta bitch bet she smoke wit me
And if she did bet she choke
If she did bet i put sumthng soothin down her throat
But thats on anotha note so
Hahah lemme git back ta my hoe
Lemme twist a sack of my hoe
That is my doe, we gits irry
You gon find me in ur lobby blunted
Maybach outside and its prolly runnin
Imma boss droppin ashes on my bentley rug
Before i fix it i jus have them reinvent tha mug
Way bent off tha dro
Way bent off tha shit
Laid back and play pimp ona bitch
Relax and play this to a spliff
Wheres my lite mary jane thats tha love of my life
T.streets man, i second that
Mary janes thats tha love of my life
[Chorus]

Night Lovell – WHERE’S MY MONEY Lyrics

I just wanna claim your ass and take you shopping, yeah
If you with me there’s no plans on really stopping
Where’s my money? Yeah
Got my photo in your locket
Say I love you, then you try to change the topic, yeah
I be flexing all this shit up in my wallet
Where’s my money? Yeah
Got my photo in your locket
Say I love you, then you try to change the topic, yeah
I be flexing all this shit up in my wallet
Where’s my money? Yeah
[Verse 1]
I be on the same shit
Call this bitch and then she telling me the same shit
“Yes, I want you, but you always do the same shit
Yes, I love you, but you fucking with the same chick, yeah”
[Interlude]
You’re such a fucking asshole
I fucking hate you
And you changed so much
I miss when it was just about me and you
Now a whole bunch of shit is in between us
[Chorus]
All these niggas, why they watching? Where’s my money? [Intro]
Mhh, mhh, mhh, mhh
Mhh, mhh, mhh, mhh
Mhh
Yeah, yeah
[Chorus]
All these niggas, why they watching? Yeah
[Verse 2]
I be tryna find my sanity
All these people looking at me like a gallery
Sharing all this energy, I’m like a battery
Tryna keep your ass away just like a calorie, yeah
Can’t you feel this fucking tension, yeah
Watching how I do my stepping
Call my number, don’t forget the damn extension
613, where I be, that’s a blessing, yeah
[Chorus]
All these niggas, why they watching? Where’s my money? Where’s my money? Where’s my money? Yeah
Got my photo in your locket
Say I love you, then you try to change the topic, yeah
I be flexing all this shit up in my wallet
Where’s my money? I just wanna claim your ass and take you shopping, yeah
If you with me there’s no plans on really stopping
Where’s my money? Where’s my money? Yeah I just wanna claim your ass and take you shopping, yeah
If you with me there’s no plans on really stopping
Where’s my money? Where’s my money?

Badflower – Murder Games Lyrics

Why, father? Why, father? Why bother? Why bother? Why, father? Why, father? Why murder? [Verse 1]
How can we live with each other? Why, father? Are we just gonna feast while they suffer? When are we gonna question the matter
That everyone we love has cancer
But nobody can swallow the answer? Games, murder games
Murder games, murder games
Murder games, murder games
Murder games, murder games
Murder Why murder? Why, father? Why murder? Heavy is the sound of the slaughter
So save another bite for your daughter
[Refrain]
Your murder games, murder games
Murder games, murder games
Murder games, murder games
Murder games, murder games
Murder
[Verse 2]
How can we lie to each other? How can we torture a mother? Why murder? Why bother? Games, murder games
Murder games, murder games
Murder games, murder games
Murder games, murder games
Murder
[Bridge]
They must look at us like we are devils
We cut things off their bodies
We cut the beaks off of hens
We cut testicles out of baby pigs when they’re born
We cut them up into pieces
What humans do to animals is completely evil
[Chorus]
Why, father? Why murder? How can we face one another? [Refrain]
Your murder games, murder games
Murder games, murder games
Murder games, murder games
Murder games, murder games
Murder
[Chorus]
Why, father? Why murder? Why, father? And we don’t have to sanction the slaughter
Over and over, one after another
[Chorus]
Why, father? Why, father? Why bother? Why bother? Why bother? Why, father? Games, murder games
Murder games, murder games
Murder games, murder games
Murder games, murder games
Murder
[Verse Three]
How can we live with each other?

Gunna – Who You Foolin Lyrics

[Intro]
Wheezy outta here
Huh, uh
[Chorus]
Who you think you foolin’? We not new to it
We countin’ fluent
I’m scammin’ a wood, my cup full of mud
I came out the hood
Sometimes a gangsta need a hug
I’ma give all my problems above
Hate when people keep doin’ too much
Keep it real, the streets show you no love
[Verse 1]
We don’t need no one vouchin’ for us
I’ve been grindin’ and found me a bust
I’ve been searchin’ for love and found lust
It’s so hard to stop holdin’ a grudge
My lil’ dawg split your shit like a Dutch
My whole squad kept the kid in the cut
Keep your strap ’cause these niggas play tough
Pick and chose who the right one to trust
Pick and chose who the right one to trust
Keep it real it’s a lot fake love
Niggas hate but they bitches in love
And the Bentley all white like a dove
I took off, ate this Xan, means it works
Kicked her out, told her walk to the burbs
I’m a sipper, can tell when it’s cut
You can’t tell me that she ain’t a slut
[Chorus]
Who you think you foolin’? We not new to it
We countin’ fluent
I’m scammin’ a wood, my cup full of mud
I came out the hood
Sometimes a gangsta need a hug
I’ma give all my problems above
Hate when people keep doin’ too much
Keep it real, the streets show you no love
[Verse 2]
I don’t need no one vouchin’ for me
I be flossin’, ain’t talkin’ ’bout my teeth
Car push-start, I keep losin’ the keys
Chanel, Boss my closet full of C’s
My shit wet Eliantte, VVs
I got pearls ’round my neck, not no beads
I get cash in my bag while I’m sleep
New blue face, two-tone Patek Philippe
Beverly Center, shoppin’ spree on me
New agenda, don’t do nothin’ free
Ain’t not one of my foreigns on E
All my bitches got expensive weave
I sip drank for my pain to get eased
I still talk to the Lord on my knees
Helpin’ me take care all of my needs
And we take off the top for a breeze
[Chorus]
Who you think you foolin’? We not new to it
We countin’ fluent
I’m scammin’ a wood, my cup full of mud
I came out the hood
Sometimes a gangsta need a hug
I’ma give all my problems above
Hate when people keep doin’ too much
Keep it real, the streets show you no love

Gunna – Cash War Lyrics

[Intro]
Wheezy outta here
[Chorus]
Lotta money, I can have a cash war
Flew back across the water with a passport (Ah)
Lamborghini Uru is a fast car (Fast)
I’m around the world, securin’ me a bag, boy (Boy)
Call the bro neighbor like he next door (Next)
Rolls Royce, got carpet on the floorboard (Woo)
Hundred thousand dollars on auto (Auto)
Those stylist people callin’ me “Drip Lord” (Drip)
[Post-Chorus]
Keep it hardcore
Pop an addy while I’m ridin’ to meet Tom Ford (Tom Ford)
Show real love (Real love)
When I ride with these niggas I’d kill for (Kill for)
We stood tough
Means then we ain’t switchin’, we the same us
We’re on the real, nothin’ ain’t changed us (Change)
White Range Rover with the beige guts
[Verse 1]
Can’t save ’em
Kicked her out after I slayed her (Slayed)
Been got sauce, I got flavor (Flavor)
Saks Fifth, ho, you dreamt it, I paid for (Paid for)
New crib, got a lot of acres
The way you suck, you can get an A plus (A plus)
If she break, you can get your brain bust
Get a check and go and get your chain bust (Chain bust)
Get a check and go and get your chain bust (Ah)
Got any young thang, get you real rocks (Real rocks)
Three color diamonds on your wrist
I have three or four, you can get a plain watch (Plain watch)
Hundred twenty thousand dollars on the plane, watch
Rose gold when she with me, what you ain’t got
Pop a pussy nigga, leave him shell shocked (Shell shocked)
I’m a bigger dripper with Chanel socks
[Chorus]
Lotta money, I can have a cash war
Flew back across the water with a passport (Ah)
Lamborghini Uru is a fast car (Fast)
I’m around the world, securin’ me a bag, boy (Boy)
Call the bro neighbor like he next door (Next)
Rolls Royce, got carpet on the floorboard (Woo)
Hundred thousand dollars on auto (Ah)
Those stylist people callin’ me “Drip Lord” (Yeah)
[Post-Chorus]
Keep it hardcore
Pop an addy while I’m ridin’ to meet Tom Ford (Tom Ford)
Show real love (Real love)
When I ride with these niggas I’d kill for (Kill for)
We stood tough
Means then we ain’t switchin’, we the same us
We’re on the real, nothin’ ain’t changed us (Change)
White Range Rover with the beige guts
[Verse 2]
White Range Rover with the beige guts (Beige)
Got a table, had to pay and she paid, boss (Paid)
She wax her pussy, she don’t use a razor (Nah)
Diggin’ in it like I’m tryna dig a grave, huh (Grave, huh)
Why you wanna ask me for a favor? Swear to God that won’t work in your favor (Fave)
Stack a lot of cash, I got layers (Yeah)
I been ballin’ and I’m livin’ like a Laker (Laker)
Ridin’ on my nigga, get a pay cut
When the milli come inside, we’re the makers (Makers)
Red and black Billy like a Raider
Run it to your front door like a cater (Cater)
Jump man, I’m an alligator
When I bite, I get shit tailor (Tailor)
Told her let’s play whoever tried to play us (Play us)
Should I diss ’em? Nah, nigga feelin’ way up
[Chorus]
Lotta money, I can have a cash war
Flew back across the water with a passport (Ah)
Lamborghini Uru is a fast car (Fast)
I’m around the world, securin’ me a bag, boy (Boy)
Call the bro neighbor like he next door (Next)
Rolls Royce, got carpet on the floorboard (Woo)
Hundred thousand dollars on auto (Ah)
Those stylist people callin’ me “Drip Lord” (Yeah)
[Post-Chorus]
Keep it hardcore
Pop an addy while I’m ridin’ to meet Tom Ford (Tom Ford)
Show real love (Real love)
When I ride with these niggas I’d kill for (Kill for)
We stood tough
Means then we ain’t switchin’, we the same us
We’re on the real, nothin’ ain’t changed us (Change)
White Range Rover with the beige guts

Weezer – Living in L.A. Lyrics

[Verse 1]
I’m back in black
No one to hold my hand
It seems that we’re together but alone
And now I hear the ticking of a clock
I know we’re going down a slippery slope
[Pre-Chorus]
I wonder what it’s like out there
And my eyes are like far away spaceships
You are a sealed up door
There’s gotta be more to our lives than this
[Chorus]
This girl I like
I’m talking ’bout this girl I like
But I feel so lonely, feel so lonely
Yeah, I’m living in L.A
This girl I like
I’m talking ’bout this girl I like
But I feel so lonely, feel so lonely
Yeah, I’m living in L.A
[Verse 2]
We’re fortune’s fools when we took the bait
We sacrifice our lives for rock and roll
Je ne sais pas, burning at the stake
We never really had a choice at all
[Pre-Chorus]
I wonder what it’s like out there
And my eyes are two far away spaceships
You are a sealed up door
And there’s gotta be more to our lives than this
[Chorus]
This girl I like
I’m talking ’bout this girl I like
But I feel so lonely, feel so lonely
Yeah, I’m living in L.A
This girl I like
I’m talking ’bout this girl I like
But I feel so lonely, feel so lonely
Yeah, I’m living in L.A
[Bridge]
Looking for a fight, looking for a fight
And I’m still trying to figure out my life
Pretending we don’t want each other
Alrighty now
Looking for a fight, looking for a fight
And the spider is sucking out my life
And I’m reaching out to touch her
[Chorus]
This girl I like
I’m talking ’bout this girl I like
But I feel so lonely, feel so lonely
Yeah, I’m living in L.A
This girl I like
I’m talking ’bout this girl I like
But I feel so lonely, feel so lonely
Yeah, I’m living in L.A
This girl I like
I’m talking ’bout this girl I like
But I feel so lonely, feel so lonely
Yeah, I’m living in L.A

Gunna – Baby Birkin Lyrics

[Intro]
Wheezy outta here
[Chorus]
I know my purpose
European car, it came with curtains (Yeah)
I have a daughter, I’m buying her baby Birkin (Baby Birkin)
Fucked her good and got her legs hurtin’ (Yeah)
Found our way then got them Ms early (Ms)
Southside nigga from the dirty-dirty (South)
Paranoid, I keep a loaded .30
To count the funds up we don’t gotta worry
[Verse 1]
Young Gunna went and jumped in head first (Head first)
Roamed the streets and finally found my work (Found my work)
Killed that nigga, left him dead-dirt (Yuh)
Took his body, now the coupe a hearse (Damn)
250 in his man purse (Man purse)
Felt like diamonds drippin’ off my damn shirt (True)
I got bitches trappin’ on the Amherst (Amherst)
I done kept a long way from the bookers (Nah)
It’s so hard to give trust because love hurts
She don’t come easy, nigga, it’s hard work (Hard work)
They be ridin’ shotgun like a Mossberg (Mossberg)
She start suckin’ and won’t let me park first (Damn)
She made me bust a nut, that’s a star burst (Star burst)
She got ass and titty like Miss Parker (Uh)
Swear this bih used to be the martyr (Martyr)
We keep women ’cause we workin’ harder
Lotta bookings, I’m goin’ back to Florida (Florida)
All my Eliantte diamonds is water (Water)
Money hungry, I got a disorder (Oh)
That plain Rolex cost more than a quarter (Yeah)
Keep your wife, I’m takin’ your daughter (Daughter)
If she hold it down, I’ma award her (Yeah)
I still listen to reason, I’m smarter (Smarter)
To invoke for whatever we oughta
[Chorus]
I know my purpose
European car, it came with curtains (Yeah)
I have a daughter, I’m buying her baby Birkin (Baby Birkin)
Fucked her good and got her legs hurtin’ (Yeah)
Found our way then got them Ms early (Ms)
Southside nigga from the dirty-dirty (South)
Paranoid, I keep a loaded .30
To count the funds up we don’t gotta worry
[Verse 2]
I put diamonds on a redbone (Redbone)
I popped a pill and now my head gone (My head gone)
He slimed ’em out and we was dead wrong (Slime)
Them arms with AP look like honeycombs (Like honeycombs)
I done left my ex, told her ain’t comin’ home (Nah)
Told her she won’t see me ’til my money long (On God)
I been knockin’ these hoes down like domino (Domino)
I had shit, I was stealin’ my cousin clothes (Damn)
Now I drip every day like I’m runnin’ over (Drip)
My shoes lately be more than a hundred homes (Hundred homes)
I don’t cherish, I know that they come and go (They come and go)
I got boomerang bitches they comin’ back (Comin’ back)
I go straight in the hole like a runningback (Gone)
Cut your neck like a tree, I’m a lumberjack (Yeah)
Different colors on me I don’t wanna match (C’mon)
When she suckin’, look at me, I’m lovin’ that (Yeah)
My next show booking gon’ be a hunnid racks (Yeah)
I can’t beef with you boys on the internet (Internet)
Can’t do business ’cause nigga you been a rat (Been a rat)
We pop up at yo’ crib like the Men in Black (Yuh)
When it come to that cash I interact (Cash)
When I’m fuckin’ that body that pussy wet (Pussy wet)
She a groupie, keep askin’ where Uzi at (Uzi at)
Told my girl put that dope in her booty crack (Huh)
I’m a slimy lil’ nigga like Nudy, yeah
[Chorus]
I know my purpose
European car, it came with curtains (Yeah)
I have a daughter, I’m buying her baby Birkin (Baby Birkin)
Fucked her good and got her legs hurtin’ (Yeah)
Found our way then got them Ms early (Ms)
Southside nigga from the dirty-dirty (South)
Paranoid, I keep a loaded .30
To count the funds up we don’t gotta worry

Gunna – Wit It Lyrics

Spot just got jammed on the North
Fifty bands to my lawyer for court
My spot just got jammed on the North
Fifty bands to my lawyer for court
[Chorus]
I see you with it, I’m with it, my nigga, let’s get it
Bankroll got hundreds and fifties
All too familiar, admit it, I’m truly committed
My palms consistently itching
Served out the kitchen, relentless, we chasing these benjis
Back to back Maybachs and Bentleys
Shows back to back, my coupe paid off commission
[Verse 2]
Runnin’ the sea on my wave
New two door coupe came with leather and suede
Fuck with this bitch ’cause she goin’ both ways
Too much of this shit, I’ma throw it in bags
Not fuckin’ you bitches from back in the day
My condo is raised, it’s thick like a grave
Gettin’ in my bag and my family amazed
Gettin’ out the hood, that shit felt like a maze
Gettin’ out the hood, that shit felt like a maze
Call me your dawg, hold me down to the grave
[Chorus]
I see you with it, I’m with it, my nigga, let’s get it
Bankroll got hundreds and fifties
All too familiar, admit it, I’m truly committed
My palms consistently itching
Served out the kitchen, relentless, we chasing these benjis
Back to back Maybachs and Bentleys
Shows back to back, my coupe paid off commission [Intro]
Wheezy outta here
[Chorus]
I see you with it, I’m with it, my nigga, let’s get it
Bankroll got hundreds and fifties
All too familiar, admit it, I’m truly committed
My palms consistently itching
Served out the kitchen, relentless, we chasing these benjis
Back to back Maybachs and Bentleys
Shows back to back, my coupe paid off commission
[Verse 1]
None of this shit came free, got it out the street, had to take a chance, yeah
Put the cake in the rubber band, stuff in my pants, I can do the band dance
Thousand dollar Fear of God Vans, drip when I’m playing, just call me Raf stan
Of course they dig what I’m saying, another advance, smoking me a strong strand
Ice all on my watch, add it to the card, had to get the cars washed
Heated marble squares on the floor
The condo got a bar, cost me an Aventador
Yeah, punch in this shit to record
What the fuck are you waiting for?