MOXIE RAIA – Wheels lyrics

You know I’m gonna hit it on the radio
You know I’m gonna put it on my video
I know you gon’ be turning up the volume
I know you wanna split me up my stereo
[Chorus]
Wheels
Maybe if you pay my bills
Maybe you can get these thrills
Maybe we can make a deal, deal, deal, deal, deal, deal
Let me get your wheels, your wheels
[Verse 1]
We don’t talk, no trust
Babe, it’s just for fun
You can’t ride shotgun
I’ma hit and run
[Pre-Chorus]
‘Cause I’ve been there, I done that
And I got lost but I made it back
And I’ve been hurt and it’s all wack
So let me get that
[Chorus]
Wheels
Maybe if you pay my bills
Maybe you can get these thrills
Maybe we can make a deal, deal, deal, deal, deal, deal
Let me get your wheels, your wheels
[Post-Chorus]
You know I’m gonna hit it on the radio
You know I’m gonna put it on my video
I know you gon’ be turning up the volume
I know you wanna split me up my stereo
[Verse 2]
I know you couldn’t sleep last night
‘Cause you’ve been thinking how you used to have it
Gonna have to work this time
‘Cause a girl like me don’t need nobody
If I’m gonna let go, do what I say so, oh
‘Cause you and your weight, bro
Played too many games with my heart
[Pre-Chorus]
‘Cause I’ve been there, I done that
And I got lost but I made it back
And I’ve been hurt and it’s all wack
So let me get that
[Chorus]
Your wheels
Maybe if you pay my bills (if you pay my bills)
Maybe you can get these thrills (you can get these thrills)
Maybe we can make a deal, deal, deal, deal, deal, deal
Let me get your wheels, your wheels, wheels
[Post-Chorus]
You know I’m gonna hit it on the radio
You know I’m gonna put it on my video
I know you gon’ be turning up the volume
I know you wanna split me up my stereo (wheels)
You know I’m gonna hit it on the radio
You know I’m gonna put it on my video
I know you gon’ be turning up the volume
I know you wanna split me up my stereo (wheels)
[Bridge]
Know I’ll hit it on the radio
You don’t wanna put it on my video
You wanna split me up my stereo
You wanna split me up my stereo (wheels)
Know I’ll hit it on the radio
You don’t wanna put it on my video
You wanna split me up my stereo
You wanna split me up my stereo (wheels)
[Chorus]
Maybe if you pay my bills
Maybe you can get these thrills
Maybe we can make a deal, deal, deal, deal, deal, deal
Let me get your wheels, your wheels
[Outro]
Wheels
Wheels

TAMAR BRAXTON – Blind lyrics

I’d rather go blind, blind, blind
Than to see you with her tonight
I’m done with your lies
But I can’t say goodbye
So, I’d rather go blind
[Verse 1]
See I remember, I remember that night
Til the mornin’ I just cried and cried
In the bed, no pillow talk
The way you left was cold and rough
It’s ok cause you’ll be back and you’ll be mine
But where you go, where you go, where you go
I will never know
You just leave me here confused
Down, depressed and feeling blue
I’ve convinced myself that you’ll be back in due time
[Pre-Chorus]
I’ll be praying, wishing, hoping that you notice me
But now you surrounded by new company
I play it cool, but truth is that’s a lie
[Chorus]
I’d rather go blind, blind, blind
Than to see you with her, tonight
I’m done with your lies
But I can’t say goodbye
So I’d rather go blind
Cause you was all mine, all, mine
And we had the time of our lives
Then I lost my sight
When I saw you that night
So I’d rather go blind
I’d rather go blind
[Verse 2]
Save your talkin’ I know all the facts
Tell her it’s over and imma take you back
Look me right here in my face
Crush her heart and say you’ve changed
Though we both know that’s not what you want right now
Now where you go, where you go, where you go
I will never ever, never know
You just left me here confused
Down, depressed and feeling blue
I just hope that you’ll come back home in due time
[Pre-Chorus]
I’ll be praying, wishing, hoping that you notice me
But now you surrounded by new company
I play it cool, but truth is that’s a lie
[Chorus]
I’d rather go blind, blind, blind
Than to see you with her, tonight
I’m done with your lies
But I can’t say goodbye
So I’d rather go blind
Cause you was all mine, all, mine
And we had the time of our lives
Then I lost my sight
When I saw you that night
So I’d rather go blind
I’d rather go blind
[Bridge]
Baby, what the hell am I supposed to do without ya
I’ll turn a blind eye just to solidify ya
Cause I need you back in my life
[Chorus]
I’d rather go blind
Than to see you with her, tonight
I’m done with your lies
I can’t say goodbye
So I’d rather go blind
You were all mine
And we had the time of our lives
But I lost my sight
When I seen yo ass that night
So, I’d rather go blind
I’d rather go blind

KINGS OF LEON – Wait For Me lyrics

Gona open my heart, out of the scars and listen up
Gonna do what I’m told, go where im told and listen up
Take a shot in the rain, one for the pain and listen up
I’ll try all the ways
Wait for me, wait for me
Oh, It’s all better now, It’s all better now
Wait for me, wait for me
Gonna soften the blow, soften the blow and give it up
I saw the surprise, the look in your eyes, and gave it up
Gonna be who I am, be who I am, and give it up
I’ll try all the ways
Wait for me, wait for me
Oh, It’s all better now, It’s all better now
Wait for me, wait for me
Oh, It’s all better now, It’s all better now
Wait for me, wait for me
Oh, It’s all better now, It’s all better now
Wait for me, wait for me
[guitar break]
It’s all better now, It’s all better now
Wait for me, wait for me
Oh, It’s all better now, It’s all better now
Wait for me, wait for me
Oh, It’s all better now, It’s all better now
Wait for me, wait for me
Oh, It’s all better now, It’s all better now
Wait for me, wait for me

LIL WAYNE – Fingers Hurting lyrics

[Hook]
She live in Fort Lauderdale and I’m closer to South Beach
I told her to come over, she said, “okay, don’t fall asleep”
She say she can be my housewife and keep my house clean
I said shut the f*ck up, put this dick back in your mouth please
I don’t see nothing wrong with some mouth and lip service
Tunechi in this bitch, I’m tighter than a pinched nerve, bitch
I didn’t answer my phone, I said I couldn’t get service
My new nina just told me that she sick of being a virgin
[Verse 1]
Bagging up the work for an hour, fingers hurtin
Let my bitches help, before they leave I check they purses
Sorry for the wait, the confusion, the disturbance
Got me movin’ weight, prostitution, and these verses
Whippin’ in this kitchen, in the trap house with my shirt off
I’ma get these millions and I put that on my first born
Got that old Juvie bumpin’, talkin’ bout the third ward
The D.A. was a dick and the judge was a jerk off
Got a bad bitch body curvy like a curveball
Let her drank too much, now her n*gger taste like Smirnoff
Sleepin’ on chinchilla, boy, I’m cozy like a fur ball
Fuck the other side nigga we could have a turf war
Sorry for the wait I had to drop this part two and sh*t
Just to let you know that a nigga still doin’ it
Workin’ like a slave on my Roots part two sh*t
Gotta let ’em know that Lil Tunechi is still Tunechi, bitch
Bop bop bop
Fuck with me wrong, get the hammer
Thank God I’m home from the slammer, was gone for the hammer
Stompin’ the yard like a gamma, niggas was goin’ bananas
I’m calm like a camel, I’m smokin’ that strong like a camel
I bet my life when we gamble
Y’all shippin’ keys, we shippin’ grand pianos
I’m in that Lam Diablo, pew like ammo
I’m gone, two fingers up, bitch, I’m gone
Rich forever; Jerry Jones
I gotta hustle, keepin’ my destiny going
Like the House of Deréon
This plane that I’m on is private, my very own
So no checkin’ my carry-ons
She sent the picture naked, I said it’s on
[Hook]
She live in Fort Lauderdale and I’m closer to South Beach
I told her to come over, she said, “okay, don’t fall asleep”
She say she can be my housewife and keep my house clean
I said shut the f*ck up, put this dick back in your mouth please
I don’t see nothing wrong with some mouth and lip service
Tunechi in this bitch, I’m tighter than a pinched nerve, bitch
I didn’t answer my phone, I said I couldn’t get service
My new nina just told me that she sick of being a virgin
[Verse 2]
Now I don’t get excited nigga, I just get exotic
I don’t get invited to these bitches pity parties
I don’t do narcotic even though a nigga got it
Countin’ all this money, I feel like I got arthritis
Baggin’ up the work for a hour, fingers hurtin’
Let my bitches help me, ‘fore they leave I check their purses
Sorry for the wait, the confusion of disturbance
Got me movin’ weight, prostitution and these verses
Whippin in the kitchen in the trap house with my shirt off
I’m gon’ get these millions and I put that on my first born
Got that old Juvie bumpin’, talkin’ ’bout the third ward
The DA was a dick and the judge was a jerk off
We yellin’ suwoop, suwoop, suwoop
Yeah, you hear us yellin’, suwoop, suwoop, suwoop
Blood gang, nigga
And it’s the Sorry 4 the Wait 2
And I’m so sorry for the wait too
Sorry for the wait, I had to drop that part two and sh*t
Just to let you know that a nigga still doin’ it
Workin’ like a slave, talking Roots part two and sh*t
Sorry for the wait, Lil Tunechi still Tunechi, bitch

JHENE AIKO – My Afternoon Dream lyrics

We were coastin’ on the coast when you opened my eyes
Made me notice where the ocean is holding the sky, bright
I was blinded, your smile shinin’ behind those green eyes
The horizon so enticing please say you’ll be mine
Don’t wake me up cause I’m in love with all that you are
You make me see the truth in things, I think that you are
The remedy for everything it seems that you are
The truth itself because nothing else can take me so far
My afternoon dream when
The world is speeding
I am still sleeping
In my blue dream and
I know the meanin’
For all the seasons
You are the reason
My love
My mind is open
So wide since you came inside
I feel so alive
Without you life just passes by
Passes by, passes by
Don’t wake me up cause I’m in love with all that you are
You make me see the truth in things, I think that you are
The remedy for everything it seems that you are
The truth itself because nothing else can take me so far
My afternoon dream when
The world is sleepin’
I am still thinkin’
Of my blue dream
It’s, bliss
Don’t wake me up cause I’m in love with all that you are
You make me see the truth in things, I think that you are
The remedy for everything it seems that you are
The truth itself because nothing else can take me so far
My afternoon dream when
The world is sleepin’
I am still thinkin’
Of my blue dream
It’s, bliss

Crybaby – Paloma Faith lyrics

Lyrics Paloma Faith – Crybaby
Oh, it’s okay to be
A little broken and beat
But I’m alright with that
You’re with me, relax
And you call it weak
Baby, you’re just unique
Come out of the black
Never hold it back.(crybaby)
You got such sad eyes turn blue to grey
And it hurts me to see you hurt this way. Oh, go on and cry, baby, crybaby
(Let me see you cry)
‘Cause you don’t have to keep it inside
(Just cry, just cry)
Go on and cry, baby, crybaby
(Let me see you cry)
And there’s no reason you got to hide
A real man shows his feelings
Tears they can be healing
And I can be your savior tonight
So go on and cry, baby, crybaby
Just cry, oh. Nothing’s the end of the world
Feeling this pain is gonna be alright
One day you’ll look back and know
It wasn’t worth all the heartache
This could be the making of you
So let it all out, let it fall down, yeahhh. You got such sad eyes turn blue to grey
And it hurts me to see you hurt this way. Sweet darling
Let it all outtt. You keep coming home drunk
And I don’t know what’s up
You can talk to me
Spare those whiskey dreams
Don’t have to man up
That phrase kinda sucks
Let yourself be free
And open up to me. Oh, go on and cry, baby, crybabyyy
‘Cause you don’t have to keep it inside
(Just cry, just cry)
Go on and cry, baby, crybabyyy
And there’s no reason you got to hide
(Just cry, just cry)
Versuri-lyrics.info
A real man shows his feelings
Tears they can be healing
And I can be your savior tonight
So go on and cry, baby, crybabyyy
Just cry, ohhh. Paloma Faith lyrics
Video Paloma Faith Oh, go on and cry, baby, crybaby
‘Cause you don’t have to keep it inside
(Just cry, just cry)
Go on and cry, baby, crybaby
And there’s no reason you got to hide
(Just cry, just cry)
A real man shows his feelings
Tears they can be healing
And I can be your savior tonight
So go on and cry, baby, crybaby
Just cry.

Cola – Camelphat feat. Elderbrook lyrics

Camelphat lyrics
Video Camelphat Lyrics Camelphat – Cola
Got ready for the night and
She’s heading for the lights
She see’s the vision going
Versuri-lyrics.info
See how she looks for trouble
See how she dances and
She sips a Coca Cola
She can’t tell the difference and.. That’s what you’re coming for and
They don’t want to let you in and
You drop your bag to the floor and
You ask her what’s happening
It’s getting late now hey now
Enough of the arguments
She sips a Coca Cola
She can’t tell the difference anddd.

Useless – Terror Jr lyrics

I’m useleeess,
I’m useleeess
But you can use it, oh
Go, baby, do it
I’m useleeess,
I’m useleeess
But you can use it, oh
Go, baby, do it. Terror Jr lyrics
Video Terror Jr Lyrics Terror Jr – Useless
Rosemary in my throat from the chicken last night
We ate it then we smoked
It was in the oven, it was roastin’
You always wanna f*ck, but you never let me host it
I ran out of my patience
I might become a patient
I’m a race car without no lane
I’m a rain cloud without no rain.(useless)
I’m useless,
I’m useleeess
But you can use it, oh
Go, baby, do it
I’m useleeess,
I’m useleeess
But you can use it, oh
Go, baby, do it. Oh, but it’s useleeess,
To feel useleeess, oh
I’ma use it, yeah
Oh, I’ma do it,
Because it’s useless, useleeess
To feel useleeess, babe
So I’ma use it
Yeah, I’ma do it,
Ohhh. Lisa off the grapes
Like Condoleezza with the cape
Blowin’ Hillary out the vape
Got a house full of snakes
Yeah, I sweep ’em with a rake
Ooh, I’m makin’ every mistake
They tell me I’m on time, but I know I’m late
Oh, I’m useless versuri-lyrics.info
The parom was made at midnight
And I could be airin’ in the pinstripes
We gotta stop runnin’ from our sense, right.

Every little thing – Carly Pearce lyrics

They say time is the only healer
God, I hope that isn’t right
Cause right now I’d die to not remember. Guess you forgot what you told me
Because you left my heart on the floor
Baby, your ghost still haunts me
But I don’t want to sleep with him no more. Lyrics Carly Pearce – Every little thing
The scent that you left on my pillow
The sound of your heartbeat with mine
The look in your eyes like a window
The taste of your kiss soaked in wine.(every little thing)
Every little thing
I remember every little thiiing
The high, the hurt, the shine, the sting
Of every little thiiing. Carly Pearce lyrics
Video thing Every little thiiing
I remember every little thiiing
The high, the hurt, the shine, the sting
Of every little thiiing
Versuri-lyrics.info
I remember every little thiiing
The high, the hurt, the shine, the sting
Of every little thiiing. Every little thiiing
I remember every little thiiing
The high, the hurt, the shine, the sting
every little thiiing
I remember every little thiiing
I’m haunted by the memories of
every little thiiing
The high, the hurt, the shine, the sting
Every little thiiinggg.

Heartache on the dance floor – Jon Pardi lyrics

Girl, I’m hanging around this little town
Where you at, where you at, where you at tonight? She was a heartache on the dance floor
Yeah, she’s moving through my mind
I gotta know her name and I gotta see her again
She’s got me wondering, yeah I’m just wondering
Where she at, where she at, where she at tonight? Where she at, where she at, where she at tonight? Lyrics Jon Pardi – Heartache on the dance floor
Yeah, I was just hanging out
Some little west coast town
Found a bar out by the sand, so I made my way in
First thing that caught my eye, like nothing I’d ever seen
Sunburned auburn air the California dream
Yeah, she was shaking them hips
To some old motown song
I couldn’t say anything so I sang along.(heartache on the dance floor)
She was a heartache on the dance floor
Yeah, she’s moving through my mind
I gotta know her name and I gotta see her again
She’s got me wondering, yeah I’m just wondering
Where she at, where she at, where she at tonight? Where she at, where she at, where she at tonight? So I’m right here right now
Humming this little song
If I could say a thing
Versuri-lyrics.info
I’d want you to know. Where you at, where you at, where you at tonight? So I just hung around this little west coast town
I dropped by every night, I stayed till closing time
My little mystery, that girl is killing me
So I put on a song just to sing along. Where you at, where you at, where you at tonighttt? Jon Pardi lyrics
Video floor You were a heartache on the dance floor
Yeah, you’re moving through my mind
I gotta know your name and I gotta see you again
And if you’re listening, listening, listening
Where you at, where you at, where you at tonight? She’s got me mesmerized, she’s all I’m thinking about
All I think about, think about, think about.

Small town boy – Dustin Lynch lyrics

A small town boy like me
I’m her ride or die baby
I’m her cool, I’m her crazy
I’m her laid back in the front seat
I’m so with ya to the end girl
Let’s turn it up to ten girl
She could have anybody that she wants
Or be anywhere she wants to be. Of a small town boy like me
She’s my ride or die baby
She’s my cool, she’s my crazy
She’s my laid back in the front seat
She’s my with me to the end girl
My turn it up to ten girl
She could have anybody that she wants
Or be anywhere she wants to be
She loves a small town boy like me
She loves a small town boy like me. Yeah
I’m her sure thing
I’m her go-to
I’m her rock solid
Versuri-lyrics.info
She ain’t gon’ ever lose. Yeahhh. Dustin Lynch lyrics
Video boy She likes my T-shirt
She likes my old boots
Likes to slow dance
To some old school
She’ll take a full moon
Over them city nights
And I ain’t scared to get all up in them bright lights
Yeah I can smooth it out
I can slick it up
I guess that’s why she can’t get enough. She loves a small town boooy like me
She’s my ride or die baby
She’s my cool, she’s my crazy
She’s my laid back in the front seat
She’s my with me to the end girl
My turn it up to ten girl
She could have anybody that she wants
Or be anywhere she wants to be
She loves a small town boooy like me
She loves a small town boooy like me
Yeah, she loves a small town boooy like meee. Lyrics Dustin Lynch – Small town boy
I’m a dirt road
In the headlights
I’m a mama’s boy
I’m a fist fight
Kinda county line
Kinda cold beer
Little hat down
Little John Deere
I kinda give a damn
I kinda don’t care
You see the girl standin’ right there.(small town boy)
She loves a small town boy like me
She’s my ride or die baby
She’s my cool, she’s my crazy
She’s my laid back in the front seat
She’s my with me to the end girl
My turn it up to ten girl
She could have anybody that she wants
Or be anywhere she wants to be
She loves a small town boy like me.

Drinking about you – Stefania lyrics

Now I’m drinking about you! Look at what you make me do! Ooooo
Oh, I’m drinking about youuu. Waiting for never
To get any better. So I could tell her that. Ooooo
Oh, I’m drinking about youuu. Oooo
Look at what you make me do! What you have done to me
You broke my heart. I would like to let you know what. I would like to get to know her. Lyrics Stefania – Drinking about you
In case you’re around. Now you go to break another
‘Cos one is not enough.(drinking about you)
Waiting for never
To get any better,
And now that you met her. You broke my heart
And want to broke another. Look at what you make me do! In case you don’t mind. Ooooo
Oh, I’m drinking about youuu. Waiting for never
To get any better,
And now that you met her. Oooo
Look at what you make me do! Now I’m drinking about youuu! Waiting for never
To get any better,
And now that you met her. Oh oohh. Ooooo
Oh, I’m drinking about you. Look at what you make me do! Oooo versuri-lyrics.info
Look at what you make me do! Ooooo
Oh, I’m drinking about youuu. Oh oohh. ‘Cos one is not enough. Stefania lyrics
Video you Now I’m drinking about youuu! Oh oohh. Ooooo
Oh, I’m drinking about youuu.

Diaspora – Celo feat. Abdi songtexte

Daimler-Benz in weiß, von der Heimat weit
999.000 Kilometer verschleißt
Ach, sogar der Tacho hat kein’n Bock
Und es geht wieder von vorn, alles ist auf Null, Zero, O
Bis zur Rente Arbeit, hier bin ich Mensch, hier darf ich sein
Diaspora, Diaspora, Diasporaaaa
Mit Familie vereint, sechs Wochen Urlaub, wieder bye bye
Diasporaaa, Diasporaaa, Diasporaaaa. Songtexte Celo – Diaspora
Wir starten vom goldenen Tal, umgeben von Bergen und Wäldern
Mit Arbeitervisum Richtung Industrieländer des Westens
Bolan gdje ces? Oha, der sein Leben lang bis zur Ohnmacht am malochen war, mein Bra
Ich sitz’ hier grad im Kinderzimmer in ‘ner Sozialbauwohnung
Und würd’ am liebsten ins Wohnzimmer geh’n, nun sag mal, Homie
.. Njemacka, Svicarska, Austria
Telefunken Fernseher, Puma Teneske bring’ ich dir mit zum neuen Jahr
Diaspora, von der Heimat entfernt
Der eine hat’s leicht, der andere schwer
Manche leben sich ein, manche bleiben fremd
Nicht nur Akzent wird weitervererbt
Kampf um Existenz, Gastarbeiter
Ist der Status, Gelenke kaputt
Sechziger, Siebziger, Achtziger, Aufschwung
Familienplanung, Wohnung und Auto
Rest vom Gehalt geht nach unten für Hausbau
Als Ausländer musst du dich doppelt beweisen
Sagte mein Vater, als ich noch klein war
Herkunft: Balkan, auch bekannt als
Blut- und Honig, Bruder, Fass Europas
Alle fünfzig Jahre führen wir Kriege
Schließen dann Frieden und betrinken uns wieder
Sarajevo, Sarajevo, Sarajevo
1400 Tage Belagerung
Sarajevo, Sarajevo, Sarajevo
Gib ihn’n Kickdown durch die Sniper Avenue
Haveru, oko moje, neda te Dijaspora tvoja
Zerstreut auf den ganzen Globus, Toronto bis zum Bosporus
Als die Welt versagt hat, keiner da war
Vereinte Nationen, Babo Schwarzmarkt
Kein Strom und kein Wasser, Grenzen geschlossen
Den Tod vor Augen, nur noch beten und hoffen (beten und hoffen)
Dreihundert Jahre vergehen, Cousin hat posttraumatische Schäden
Was soll ich erzähl’n versuri-lyrics.info
Über Bosnien, Brücke zwischen dem Orient und Okzident. Daimler-Benz in weiß, von der Heimat weit
999.000 Kilometer verschleißt
Ach, sogar der Tacho hat kein’n Bock
Und es geht wieder von vorn, alles ist auf Null, Zero, O
Bis zur Rente Arbeit, hier bin ich Mensch, hier darf ich sein
Diaspora, Diaspora, Diasporaaaa
Mit Familie vereint, sechs Wochen Urlaub, wieder bye bye
Diaspora, Diasporaaa, Diasporaaa. Nun, mein Sohn, ich war achtzehn Jahre alt und einhalb
Ich kam aus .., ritt auf Eseln zu Brunn’n
Und Elektrizität gab es vergeblich, mein Junge
Ja, min Jung, da war ich nun
Schickte jeden Monat ‘ne Stange Para deiner Mami zu
Da war Abdi nur ‘ne Flüssigkeit, das war’s, Spaß
Das hat er natürlich nicht gesagt, Mann. Diasporid, Ab-D-I anomaly
Babylonisches Exil, 60529 Goldstein-Süd
Auf die Frage, ob ich Deutscher bin
Kann ich nur sagen, dass ich in jedem Falle gerne in Deutschland bin
Und dann stellt euch mal hin, in einem Land, in dem ihr lebt
Vielleicht sogar geboren seid und sagt: „Schei*egal, mich juckt nix“
Okay, was würde Vater sagen? Celo songtexte
Video Celo ich mein’n Daddy, pardon
Auf dem Handy hab’ ich dich gespeichert unter „Patrón“
Sag mir, wie war’s, als ihr hierher nach Europa kamt?

Hold on to me – Hurts lyrics

Lyrics Hurts – Hold on to me
Fear written on your face like something’s wrong here
Staring out the window, holding back tears
Looking for the people we both know
Where did we go?(hold on to me)
Shadows moving
There are so many words we’re not saying
There are so many words we’re not saying. And when you feel like letting go, that’s when you hold on
When you feel like letting go, that’s when you hold on to me
And you know that sorry versuri-lyrics.info
Has never been my strength, so please forgive me
But you’re not the only one here feeling lonely
Looking for somebody we once knew
There’s so much to lose. But this is not the way, it’s not the way it’s meant to be
And I know right now it hurts
But just don’t give up on me
No, this is not the way, it’s not the way it’s meant to be
And I know this ship is burning
But I won’t take you down with me. When you feel like letting go, that’s when you hold on
When you feel like letting go, that’s when you hold on to me
Hold on to meee. But this is not the way, it’s not the way it’s meant to be
And I know right now it hurts
But just don’t give up on me
No, this is not the way, it’s not the way it’s meant to be
And I know this ship is burning
But I won’t take you down with me. And when you feel like letting go, that’s when you hold on
When you feel like letting go, that’s when you hold on to me
When you feel like giving up, that’s when you hold on to me
Hold on to me. And the shadows moving
There are so many words we’re not saying. This is not the way, it’s not the way it’s meant to be
And I know right now it hurts
But just don’t give up on me
No, this is not the way, it’s not the way it’s meant to be
And I know this ship is burning
But I won’t take you down with me. Hurts lyrics
Video me

Active – Sneakbo featuring Giggs lyrics

Active ( active ), active ( yeah )
Strap’s got a nigga all activeee ( activeee )
Strap’s got a nigga all activeee ( all activeee )
Strap’s got a nigga all activeee ( activeee )
Mac’s got a nigga all active ( activeee )
Mac’s got a nigga all acting ( yeah )
Strap’s got a nigga all active ( all activeee )
My dog’s got a nigga bull mastiff. Active ( active ), active ( yeah )
Strap’s got a nigga all activeee ( activeee )
Strap’s got a nigga all activeee ( all activeee )
Strap’s got a nigga all activee ( activeee )
Mac’s got a nigga all activeee ( activeee )
Mac’s got a nigga all acting ( yeah )
Strap’s got a nigga all activeee ( all activeee )
My dog’s got a niggaaa. I do my ting, I get it in
My name hold weight, I ain’t in the gym
I get it cracking, pull up on you with the ting
I back it out, no chattin’, let it ring, ring, ring, ring, ring like
Run up on a nigga like versuri-lyrics.info
Whistle got the corn going ( fff, fff, fff )
Niggas gettin’ slumped when I hop out the bush
I used to smoke niggas now I only smoke kush, fam f**k them ( that’s right )
Fam I got money, got money to make
My real niggas always get a slice of my cake
I’m talkin’ killers that was riding with me back in the days
Pack in the tray, get chased, slap at the Jakes
Cause man been known as a mad man
Big bad, Hollow from ‘Narm a real bad man
Real nigga killing the game yeah that’s gang gang
Fake yutes actin’ tough, they ain’t like that
Strap that, B’s and P’s yeah that’s gang signs
Lost friends, free the dargs doing mad time
Us man really ride ’bout that damn life
Life been mad for man, time to damn shine
Jetskis, turn your chicks into s*x freaks
Feds pre-pissed that they can’t arrest me
Seattle gold chillin’ on my neck-G
Big tun tun cause niggas can’t protect me
I’m gunning like I’m playing for Arsenal
I’m from A town, town my castle
Sick young bucks, big slugs, YGs will blast you
My block’s not a block to pass through
Been bangin’ my ting, letting it ring, making it sing
Had to kick down doors, they weren’t letting us in
Real niggas back in style, sit and watch us win ( that’s right )
I’m a price, Hollowman the king
That’s right. Lyrics Sneakbo – Active
Fam I don’t even need dat
Man said 3-2-1
Ay ride lemme get that lighter
Real certified Gs in the building
Ay lemme get that, lemme get that
Fanatix
Yeah
Yeah, yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah, yeah.(active)
Man touch road like a cabman
Old school, man just jump out with mad man
No tool, man just jump out and grab man ( grab man )
Man’s been known as the badman ( yeah )
Man jump out, chop, kebab man ( local )
Man jump out, pop and bag man ( phone call )
Man just boxed up and bat man ( pop pop )
Manlyk Sneakbo and Batman ( oooh )
Man just popped up and burnt like
Three man, man just hopped off the dirtbike
F**k that, man just switched up and burnt mics
Certi, man just popped up all cert like ( yeah )
Man just rocked up and murked like
Mad tracks, man just mopped up, commerce guys
Mad Max, man just knock-knocked and earthed guys
Fake yutes, man try cockblock the surf guys
Armour, man might pop that banana ( yeah )
Hair-loss, man can’t locks like Akala
Bling bling, man’s that frostbite alamer
Pour ‘Yac for man who lost life to karma
Man who lost life to drama ( yeah )
Hungry, man’s all offside Amaga
Catholics and man who rock that Shahada
Man gets money, boss life, Suprana. Sneakbo lyrics
Video Sneakbo